Knauf is betrokken
We streven naar verbeteringen op bedrijfs- en maatschappelijk vlak met deelname aan sociaal, ecologisch en cultureel waardevolle projecten. We proberen om oplossingen voor de maatschappelijke problemen van morgen te vinden.

Maatschappelijke verantwoordelijkheid - CSR (Corporate Social Responsibility)

Knauf wenst, op basis van zijn bedrijfswaarden, oplossingen te vinden voor sociale en ecologische uitdagingen in de maatschappij.

Knauf smeedt Samenwerkingsverbanden tussen mensen, organisaties én bedrijven die maatschappelijke uitdagingen rond duurzaamheid en verantwoord ondernemen op een vernieuwende manier helpen oplossen.

Knauf Junior Trophy

SkillsBelgium en Knauf België organiseren sinds 2013 de Knauf Junior Trophy. Via deze competitie stellen Knauf België en SkillsBelgium zich samen tot doel het vak van plafonneerder/stukadoor te promoten en op te waarderen bij jongeren en de verschillende instellingen.

Lees meer

Promotie van de manuele en technische beroepen

Knauf heeft als doel de manuele, technische en technologische beroepen te promoten en op te waarderen bij de jongeren. Maar dat is niet alles.

Lees meer

Knauf ondersteunt "BeeCity"

"BeeCity, een dak voor onze bijen", vervolgt de ecologische project gestart in 2012 met "ApiWallonie" om te proberen om de bijen te herintroduceren in ons gebied. Om te slagen, Knauf besloot deel te nemen aan gemeenschappelijke Engis deze nuttige en lonende project door het sponsoren van een of meer bijenkasten.

Lees meer

Knauf zet zijn schouders onder de RTL TVI-uitzending « Un toit pour l'hiver »

« Un toit pour l’hiver » is een nieuw televisieformat dat zal uitgezonden worden op de Franstalige zender  RTL TVI. Dit format is gebaseerd op « Tous ensemble » uit Frankrijk. Tijdens deze uitzendingen worden woningen van families in nood gratis gerenoveerd. Knauf ondersteunt dit warme televisie-initiatief met veel plezier en schenkt zijn materialen aan diverse werven.

Lees meer